Are you worth fighting for?
trouble.

oh no, I see,
a spider web is tangled up with me,
and I lost my head,
the thought of all the stupid things I'd said

denksch du au so sehr a mich wiä ich a dich?
ich wür amel so gern chöne gedankelese... über d entfernig. eifach nur für eimal wüsse wiäs i dir ine usgseht. geschter abig han ich echt müeh kah. ich het eigendlich sölle go nägel mache aber denn het sie abgseit und dert bin ich dihei gsi und han grey's anatomy glueget. han däbi dänkt das mer das vonere wuche zämä glueget hend.. ich han mich gfröget ob du au dihei bisch oder ob... ich muen starch si. für mich. wil ich weiss das diä wuche guet für mich isch und zeigt wiäs wäri ohni dich. und vor allem muen ich mich entscheide ob ich das alles chan ines schublädli stecke und es dert inde lah.

oh no, what's this?
a spider web, and I'm caught in the middle,
so I turn to run,
the thought of all the stupid things I've done...

du hesch gseit, ich heti bim erschte mal ekein grund kah "misstrauisch" z si... aber das isch nöd ganz d wahrheit. ich weiss, dert wo ich per sms schluss gmacht han, isch sehr viel chabut gange. du hesch wiä en leu kämpft und schlussendlich isch es nöd sowiet cho. ich möcht aber nomal betone, dass ich das nöd us em nüd usegmacht han. ich bin so sehr verletzt gsi. ich weiss du begriffsch das nöd so ganz aber... gott ich bin so sehr verletzt gsi. silvio du kennsch mich. mit jedem bluettropfe i mir, bin ich romantisch verahlagt. ich han mir so sehr öpis schöns mit dir gwünscht a eusem zweijährige - so sehr. egal wiä sehr mir i de vergangeheit gstritte hend, egal was dazumals passiert isch - ich hans mir eifach so sehr gwünscht. und dich hets... eifach nöd interessiert. eifach nöd. hesch eifach öpis a dem wucheend abgmacht. und mir... nöd richtig gseit. das isch nöd fair gsi. und denn bin ich hei, truurig und verletzt und vo dir eifach nüd. nüd. nüd. nüd. und jetzt chund mir diä szene in sinn wo du gseit hesch das isch d quittig gsi das ich nöd mit is tessin bin... hesch mi welle bestrafe. mir welle weh mache.
aber egal. ich han mi ufgrafft. han dir diä überraschig bi dir dihei gmacht. han dir 6 chärtli oder meh gschriebe und du hesch zwar froid kah aber nöd so wiä ich das erwartet han. ich han dir en blog gmacht. mit 3 ihträg wo mini gfühl zu dir beschriebet, wo zeiget het wiä unglaublich fescht ich dich liäbe. wiä sehr ich mir es happy end gwünscht han. wiä sehr ich ALLES gmacht het für dich. und denn han ich immer um en neuahfang bittet, han mit dir welle durestarte und du hesch... nöd welle. und das silvio... das het mich stutzig gmacht. und ich weiss no wiä oft ich dich gfröget han wieso nöd. wieso du nöd möchtsch. und du hesch mir diä frag niä beantwortet. am 05.06.2010 han ichs denn usegfunde. also. es sind vorzeiche da gsi. ich hans gmerkt.

and I never meant to cause you trouble,
i never meant to do you wrong,
and I, well if I ever caused you trouble,
and oh no, I never meant to do you harm...

mängisch, i mine chindliche tröim - stell ich mir vor wiä du plötzlich i mim zimmer stahsch... geschter. am sunntig. en riesegrosse rosestruss. knallrot. seisch das es ohni mich nöd gaht. ich stell mir vor... es wär alles nöd passiert. kei "tanzen". kei "veronica". nur du. und ich. lächerlich gell? so lächerlich. wil egal wiä sehr ichs mir wünsch vor em ihschlafe, am morge isch immer no alles da. und ich fahr mit em velo zum bahnhof. stieg ganz hinde ih wil ich wieder emal han müesse seckle. ich los musig. hüt coldplay. und ich lueg use. und ich wünscht... ich wünscht so sehr ich chönd d zyt zrugstelle. uf 0. alles besser mache. aber das isch nöd mögli. und so... muen ich en andere weg finde. mit dir? ohni dich? wird d liäbi mit de zyt weniger wenn mer sich nöd gseht? chan mer en mensch... vergesse?

oh no, I see,
a spider web and it's me in the middle,
so I twist and turn,
here am I in my little bubble

was chan ich verlüüre wenn ich mit dir zämäblieb...
min ex het mir gseit, ich seg ihm z "dick". ich han schluss gmacht und mich niä gmulde bi ihm. du hesch en anderi küsst. hesch mit ere andere gschriebe. hesch en anderi welle im bett ha. wieso chan ich das nöd bi dir.... wieso bloss.

singing I, never meant to cause you trouble,
and I, never meant to do you wrong,
and I, well if I ever caused you trouble,
oh, no I never meant to do you harm.

was chan ich verlüüre...?

alles.
liäbi isch unerchlärlich.

They spun a web for me,
They spun a web for me,
They spun a web for me.

[Coldplay - Trouble] 

31.8.10 08:19
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen





Gratis bloggen bei
myblog.de